Rockstar Games tym razem poszedł na całość i opublikował trzy trailery GTA V naraz. Każdy z nich prezentuje jednego z głównych bohaterów: Micheala, Franklina, i Trevora. Poniżej możecie obejrzeć wszystkie trzy klipy w jednym filmie:
Dodane przez MakG dnia 2013-04-30 o godzinie 18:24:50
Rockstar Games udostępniło 10 nowych screenshotów z nadchodzącego GTA V. Jak widać, znowu przyjdzie nam pobawić się minigunem, żeby siać zamęt na ulicach. Dostaliśmy też przedsmak obiecanego rozbudowanego świata podwodnego.
Dodane przez MakG dnia 2013-03-27 o godzinie 14:20:07
"Witaj w latach 90-tych. Handel narkotykami jeszcze nigdy nie był tak opłacalny, jak jest dziś. Obrót na czarnym rynku jest ogromny, kręcą się w nim wszyscy - od oprychów i zwykłych cpunów po celebrytów, gotowych płacić grubą kasę za działkę. Bossowie karteli i mafii kontrolują ten rynek, zarabiając na nim miliony.
Ty nie jesteś tu grubą rybą. Ty jesteś jedynie małą płotką, sprzedającą ćpunom dragi z nadzieją zarobienia kilku dolców..."
The Black Market, lub w polskiej wersji po prostu Czarny Rynek, to mod CLEO autorstwa Deji'ego, przetłumaczony na język polski przeze mnie. Dodatek poszerza grę o możliwość handlu, kupna i zażywania różnych typów miękkich oraz twardych narkotyków. Grę zaczynasz jako płotka, której nie zauważa nikt poza ćpunami chcącymi jak najszybciej dać sobie w żyłę. W miarę budowania swojej pozycji na rynku, problemy zaczną narastać. Tylko najsilniejszym uda się przetrwać i zbudować swoją reputację na tyle, aby odnieść sukces.
Czarny Rynek wydawany jest w epizodach. W obecnej chwili dostępny jest jedynie pierwszy epizod, zatytułowany Trudne początki małej płotki. Każde następne większe wydanie modu będzie nowym epizodem, dodającym nowe możliwości oraz więcej typów narkotyków w obiegu.
GTA Big Day to powstająca polska modyfikacja do GTA Vice City, której główną ideą jest dodanie do gry całkowicie nowego miasta zrobionego od podstaw. Oprócz tego, autorzy planują wykonać nowe bronie i pojazdy. W przyszłości całość ma być doprawiona własną fabułą i misjami.
Obecnie trwają prace nad tworzeniem modeli wieżowców, które widać na screenshotach poniżej. Budynki mają być otwarte i dostępne do zwiedzania. Wejście do nich będzie odbywać się poprzez znacznik, bądź prosto z ulicy w stylu GTA IV.
Po długim czasie od premiery GTA SA: It Never Ends, zestaw dodatkowych trzech misji jest już w produkcji.
Gracz wcieli się w inną postać - kolesia od czarnej roboty pracującego dla Billa Degorio, poznanego już w podstawowej wersji modyfikacji. Akcja pierwszej misji będzie umiejscowiona zaraz przed wydarzeniami z INE, a pozostałe dwie równolegle do nich.
Stopień skomplikowania nowych misji będzie zbliżony lub większy od tych z "It Never Ends".
Dodane przez MakG dnia 2013-02-18 o godzinie 13:20:21
mta2scm to narzędzie online mojego autorstwa wykonane specjalnie dla GTA Mods ZONE.
Przygotowywanie aktorów, obiektów czy pojazdów do skryptów SCM potrafi być czasochłonne. Mając do dyspozycji np. tylko Sanny Buildera trzeba szukać w grze lokacji, odczytywać w programie współrzędne i wstawić je do odpowiedniej funkcji, wcześniej szukając jeszcze identyfikatorów modeli.
Z pomocą przychodzi mta2scm. W edytorze map MTA można w prosty i szybki sposób ustawić dowolną liczbę postaci, obiektów i pojazdów. Przy pomocy wspomnianego narzędzia można skonwertować zapisaną mapę w MTA do gotowego kodu SCM zawierającego wszystkie niezbędne elementy - ładowanie modeli, tworzenie aktorów, obiektów, pojazdów oraz ustawienie ich rotacji, a także przypisanie do odpowiednich interiorów.
Poniżej filmik przedstawiający cały proces:
Planowane jest rozszerzenie mta2scm o dodatkową funkcjonalność, a swoje propozycje możecie pisać w komentarzach, bądź na forum.